The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

The case of Niwlog Village

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Do not trust no one, neither trust everyone.


    Draw me something ~ Daichi Hisakawa

    Jealen.
    Jealen.
    Admin

    Aantal berichten : 112
    Registratiedatum : 23-10-11
    Woonplaats : Rotterdam
    090512

    Draw me something ~ Daichi Hisakawa Empty Draw me something ~ Daichi Hisakawa

    Bericht van Jealen.

    Gelieve geen reacties plaatsen, dit is het dagboek van Daichi.

    'Dagboeken zijn voor brave meisjes.'
    Niet als je mij bent, Dagboeken zijn ervoor om je hart te luchten. Om kwijt te schrijven als er wat dwars zit, en dat is behoorlijk veel.

    Ik kijk dromerig uit het raam, vandaag regent het. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan en de kroeg zint me ook niet. Dan maar mijn boekje openslaan en schrijven. Al weet ik niet precies hoe, of waar ik moet beginnen. Er is heel wat te vertellen. Ik gok het er wel op. Voorzichtig sla ik een bladizjde om, alsof het breekbaar is. Er staat niets. Tijd om deze bladzijdes zwart te schrijven met een verleden waar je sentimenteel van woord.
    Ik hou niet van sentimentele dingen. Maar wat moet, dat moet.
    Ik begin maar met een voorstelling.. Wie ben ik eigenlijk? Ben ik wel iemand..?


    Mijn naam is Daichi. Nu telt mijn leven al 22 jaren. 22 jaren teveel. Was ik stiekem maar nooit geboren.
    Zo iets zeggen is heftig. Ik weet het. Maar mijn broertje, die verdiende dit leven meer. Zijn leven is afgekapt, gestopt, plots. Zonder genade. Zonder dat iemand het aan zag komen.

    Bij die zin word ik alweer emotioneel. Snel sla ik mijn boek dicht. Waarom? Waarom was hij dood? Ik had het hem zo gegund.
    Mijn voorstelling van mezelf eindigd weer eens in een sentimenteel bericht over Hoshi. Altijd Hoshi. Zuchtend sta ik op en nestel mezelf in mijn bed. Genoeg geschreven voor vandaag.
    Deel dit bericht op: reddit

    Jealen.

    Bericht wo mei 09, 2012 5:57 am van Jealen.

    Toch zet ik mezelf dan weer aan het schrijven. Ik heb het gevoel dat ik iets goed te maken heb, alleen weet ik niet wat. Misschien iets voor mezelf?
    Opnieuw begin ik mijn voorstelling te schrijven.


    Mijn naam is Daichi. Ik leef al 22 jaar, en ik ben een jongen met talent. Dat praat ik mezelf aan, en dat zeggen anderen ook. Dus geloof ik dat maar.
    Ik woon in Niwlog. Ik heb geen vrienden, maar dat maakt niet uit. Ik ben iemand die graag alleen is. Lekker in bed liggen niets doen, En nadenken over van alles en nog wat. Tekenen.. Vooral tekenen.
    Ik hou van portret tekenen. Je kan mensen bekijken zonder excuus, je kan verhalen lezen in andermans ogen. Uitdrukkingen, houdingen.. Ze zijn allemaal zo mooi uit te drukken op papier. Net zoals gevoel. Kon ik maar mijn hele leven tekenen. Dan zou ik alles tekenen wat los en vast zat. Maarja. Deze handen zijn al ruw, dus moet ik voorzichtig zijn met het geschenk wat ik heb gekregen. Want ik weet hoe ik het moet gebruiken.

    Ik ben Daichi. Een bijzondere jongen, denk ik. Waarschijnlijk vinden mensen mij triest. Maar dat maakt niet uit. Want triest of niet, ik weet zelf wel wie ik ben.

    Rustig en tevreden sla ik mijn boek weer dicht. Zo moet het, zo hoort het geschreven te zijn. Wie ik ben, Wat ik doe, hoe ik over mezelf denk.
    Ik probeer niet te liegen tegen mezelf. Maar soms is dat moeilijk.

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu wo sep 18, 2024 2:31 pm