The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

The case of Niwlog Village

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Do not trust no one, neither trust everyone.


3 plaatsers

    Roddels in Niwlog

    Jealen.
    Jealen.
    Admin


    Aantal berichten : 112
    Registratiedatum : 23-10-11
    Woonplaats : Rotterdam

    Roddels in Niwlog Empty Roddels in Niwlog

    Bericht van Jealen. ma mei 07, 2012 9:14 pm

    Die heeft het met die gedaan! Pietje heeft een nieuwe winkel! Henk is homo!

    Roddels zijn er overal. Ook in Niwlog.


    (Roddels over personages, voor de duidelijkheid.)
    Emile
    Emile
    Admin


    Aantal berichten : 116
    Registratiedatum : 23-10-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Roddels in Niwlog Empty Re: Roddels in Niwlog

    Bericht van Emile ma mei 07, 2012 11:22 pm

    Normaal ben ik niet zo van het roddelen, maar hier zal ik met plezier een paar roddels verschijnen!

    "Ik heb van de zoon van een vriend van de collega van mijn dochter gehoord dat hij Alice, die eigenlijk zou moeten trouwen met een man die de zaak van haar vader over zou kunnen nemen, hand in hand heeft zien lopen met een aziatisch uitziend meisje! Nu wil ik niet stoken hoor, maar ik denk dat daar wel eens problemen van kunnen komen! Oh, maar dit heb je niet van mij en het is niet de bedoeling dat jullie het verder vertellen!"
    Natuurlijk werd de roddel al gauw door heel Niwlog verspreid

    "De vuurbroertjes, ja, die die altijd problemen veroorzaken, die hebben zich opnieuw in de problemen gewerkt! Dit keer in problemen met de liefde. Zo heeft Hii zijn zinnen gezet op een jongen die helemaal niet op mannen valt en lijkt Kaji zich weer over te geven aan zijn pedoviele gedachten! Ja, ik weet het zeker, ik heb het van een man gehoord die het met zijn eigen ogen had gezien! Hij was weleenswaar dronken, maar zoals ze altijd zeggen: dronken mensen zijn het eerlijkst."
    Francis.
    Francis.


    Aantal berichten : 102
    Registratiedatum : 25-10-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : R'dam

    Roddels in Niwlog Empty Re: Roddels in Niwlog

    Bericht van Francis. di mei 08, 2012 4:34 am

    ''Nieuwe inwoners in Niwlog. Het zijn me een paar vreemde vogels, die Hardins. Het betreft een schone jonge dame met een iets oudere jongeman. Volgens mij zijn ze een stelletje. Hoe dan ook, ze veroorzaken nu al veel overlast in het dorp. Vooral de jonge dame. Nee, die is niet op haar mondje gevallen. En die jongeman, oh wat een engerd is dat. Nee daar kan je maar beter uit de buurt blijven. Ik vraag me af of ze weten van-..... van de 'onrust' hier in het dorp. De twee trekken veel aandacht en dat zal Patches zeker ook niet ontgaan zijn....''

    Gesponsorde inhoud


    Roddels in Niwlog Empty Re: Roddels in Niwlog

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo sep 18, 2024 3:07 pm