The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

The case of Niwlog Village

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Do not trust no one, neither trust everyone.


2 plaatsers

    Mijn proefpost.

    Francis.
    Francis.


    Aantal berichten : 102
    Registratiedatum : 25-10-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : R'dam

    Mijn proefpost. Empty Mijn proefpost.

    Bericht van Francis. do mei 03, 2012 4:17 am

    ATTENTION
    Spoiler:

    Chriss rilde en stopte haar handen diep in de zakken van haar jas. Het was ijskoud buiten. Had ze nou toch maar die dikke sjaal aangetrokken. ''Heb je het koud?'' vroeg Ryan en keek even naar Chriss. Chriss knikte. Het was ook niet gek dat ze het zo koud had. Het was tenslotte midden in de winter. Ryan keek Chriss aan met een charmante glimlach. ''Laat me je dan opwarmen.'' zei hij. Hij legde zijn arm om Chriss’ schouders en trok haar voorzichtig dichterbij. Chriss kreeg een licht blosje op haar wangen en staarde wat voor haar uit. ''D-dankje.'' zei ze zachtjes. Ryan grijnsde even en keek ook vooruit. Het was best schattig om te zien hoe die twee zo naast elkaar liepen. Chriss was even stil. Ondanks dat Chriss en Ryan nou al ruim 2 jaar met elkaar hadden, kon Ryan haar nog altijd in verlegenheid brengen. En dat wist hij maar al te goed. ''Dus… gaan we nog wat doen morgen?'' vroeg Ryan na een tijdje. Hij keek opzij naar Chriss. Chriss haalde haar schouders op. '' 'k Weet niet. Uitslapen?’’ vroeg ze ietwat twijfelend. ''Uitslapen?! Op eerste kerstdag moet je iets leuks doen hoor..'' protesteerde Ryan. Chriss lachte even. ''Nou, als je wakker wordt zie je mij toch. Is dat niet leuk?'' antwoordde Chriss met een brede grijns op haar gezicht. Ryan moest ook grijnzen. ''Ja, datis waar.'' zei hij. Hij boog zich voorover en drukte een kus op Chriss’ hoofd waarna hij even door haar haren heen streek. ''Maar even serieus, wat wil je eigenlijk voor kerst?'' vroeg Chriss terwijl ze Ryan vragend aankeek. ''Hmm..'' zei Ryan en hij deed alsof hij heel erg hard nadacht. ''Jou in een kerstpakje!'' antwoordde hij met een ondeugende blik in zijn ogen. Chriss stopte abrupt met lopen en begon rood aan te lopen. ''W-wat? Echt niet!'' stotterde ze terwijl ze Ryans blik ontweek. Ryan begon te lachen bij het zien van Chriss gezicht. ''Ah, toe nou! Waarom niet?'' vroeg Ryan en hij deed alsof hij heel erg zielig was. ''Nou, gewoon... Daarom niet!'' zei Chriss. Ze keek naar de grond. Ryan liep langzaam naar Chriss toe. ''Echt niet?'' probeerde hij nog en hij tilde Chriss’ kin voorzichtig op. Chriss kon Ryan’s blik niet meer ontwijken en keek uiteindelijk recht in zijn ogen. Heel even staarde ze elkaar aan maar al gauw keek Chriss weer weg. ''Misschien met je verjaardag.'' mompelde Chriss bijna onverstaanbaar met een rood hoofd. Ryan keek bijna verbaast naar Chriss. ''Serieus? Wauw! Ik kan niet wachten tot m’n verjaardag!'' riep Ryan overdreven blij uit. Chriss glimlachte lichtjes. ''Pervert.'' zei ze zacht. Opeens voelde Chriss iets kouds op haar neus. Regende het nou?! ''Chriss, kijk!'' riep Ryan uit en hij wees naar de lucht. ''Het sneeuwt!'' Chriss keek omhoog en zag inderdaad kleine, witte sneeuwvlokjes langzaam vanuit de donkere nachtlucht naar beneden dwarrelen. ''Wauw..'' zei Chriss bewonderend en ze staarde naar boven. Chriss hield van sneeuw. Het gaf zo’n gezellige sfeer. Zo’n kerstsfeer. ''Merry Christmas.'' zei Ryan zacht. Voorzichtig trok hij Chriss dichterbij en omhelsde haar. Chriss sloot ook haar armen om Ryan heen en rustte met haar hoofd op Ryan’s schouder. ''Merry Christmas.'' fluisterde ze terug. Ryans omhelzing voelde zo warm en veilig. Alsof haar niets kon overkomen in zijn armen. ''Eh, Chriss? Je plet me.'' zei Ryan droogjes. ''Dat is ook de bedoeling, sukkel.'' antwoordde Chriss lachend en ze liet Ryan los. Ze keek Ryan aan. Er zat een klein hoopje sneeuw op zijn hoofd wat er nogal grappig uit zag. ''Kijk! Een mistletoe!'' riep Chriss uit en ze wees boven Ryans hoofd. Ryan keek op. ''Waar? Ik zie helemaal geen mistletoe..'' zei Ryan en hij keek Chriss vragend aan. Chriss schoot in de lach. ''Nee, ik ook niet.'' zei ze en ze drukte haar lippen op die van Ryan. Eerst begreep Ryan het niet, maar al gauw begon hij te grijzen en sloot, net als Chriss, zijn ogen.
    Emile
    Emile
    Admin


    Aantal berichten : 116
    Registratiedatum : 23-10-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Mijn proefpost. Empty Re: Mijn proefpost.

    Bericht van Emile do mei 03, 2012 6:15 am

    Ik vind je post echt heel goed, ik keur je goed!
    Je mag vanaf nu posten op het forum.
    Francis.
    Francis.


    Aantal berichten : 102
    Registratiedatum : 25-10-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : R'dam

    Mijn proefpost. Empty Re: Mijn proefpost.

    Bericht van Francis. do mei 03, 2012 6:24 am

    yeeey ^^ bedankt. personages zijn onderweg (:

    Gesponsorde inhoud


    Mijn proefpost. Empty Re: Mijn proefpost.

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do sep 19, 2024 5:39 am