The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

The case of Niwlog Village

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Do not trust no one, neither trust everyone.


2 plaatsers

    Geen opjagend gedrag!

    Emile
    Emile
    Admin


    Aantal berichten : 116
    Registratiedatum : 23-10-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Geen opjagend gedrag! Empty Geen opjagend gedrag!

    Bericht van Emile zo mei 13, 2012 12:55 am

    Het is niet de bedoeling administratoren lastig te vallen met berichten als 'Mijn karakter moet nog geaccepteerd worden' of leden lastig te vallen met 'Je moet nu posten!', iedereen doet alles op zijn eigen tijd.
    Geduld is een schone zaak.

    En ik persoonlijk sta er om bekend alleen maar langzamer te gaan als mensen me opjagen.

    Groeten, Emile
    Francis.
    Francis.


    Aantal berichten : 102
    Registratiedatum : 25-10-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : R'dam

    Geen opjagend gedrag! Empty Re: Geen opjagend gedrag!

    Bericht van Francis. zo mei 13, 2012 1:34 am

    lol dit bericht is doelt bijna met zekerheid op de post in het forumgame topic die ik naar Simon toe plaatste:

    "De persoon boven mij z'n proeftopic en personage moeten nog worden goedgekeurd."

    Waarop Emile's reactie was:
    "De persoon boven mij moet ons niet pushen."

    Ik weer:
    "De persoon boven mij werd niet gepushet (het feit over de goedkeuring schoot me te binnen xd)"

    Emile:
    "De persoon boven mij moet blij zijn dat ik niet zo 'evil' ben als mijn onderschrift zegt, anders had ze nu al een waarschuwing gehad."

    Om even 'misverstanden' en 'irritaties naar elkaar toe' te voorkomen zal ik het bij deze nog een keer uitleggen:

    Simon en ik waren simpelweg bezig met een spelletje. Tijdverdrijf. Niets meer niets minder. Het was ook een feit dat zijn personage en proeftopic nog moest worden goedgekeurd. En omdat wij op dat moment aan het praten waren (over dat hij zin had om te posten en dat hij de site leuk vond) schoot me dat feit te binnen en dus schreef ik dit op. Het was dan ook totaal geen 'pushen' zoals dat verkeerd begrepen werd. Ten eerste is het niet mijn taak om de goedkeuring van andere personages te 'pushen' en ten tweede heeft dat toch geen zin omdat niet iedereen 24/7 op de site aanwezig is. Ieder heeft zo zijn verplichtingen, ook de Admins.

    Ik vind het persoonlijk ook een beetje overdreven dat er dan gelijk 'gedreigd' moet worden met 'het geven van een waarschuwing' als het nooit mijn opzet was geweest om iemand te pushen maar ik blijkbaar verkeerd begrepen ben.
    En daarbij kan ik ook nooit een waarschuwing krijgen als er niets over 'pushen' in de regels staat (enkele minuten later zag ik namelijk pas iets nieuws op het prikbord over 'geen opjagend gedrag').

    Ik hoop dat hiermee alles is begrepen en opgehelderd en dat er in het vervolg niet gelijk gedreigd wordt met onterechtte waarschuwingen. 

    Ik ben hier namelijk niet om mensen tegen mezelf in het harnas te jagen maar om gezellig te posten met mensen omdat ik de site en iedereen daarop mag (:

    M.v.g.
    Francis
    Emile
    Emile
    Admin


    Aantal berichten : 116
    Registratiedatum : 23-10-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Geen opjagend gedrag! Empty Re: Geen opjagend gedrag!

    Bericht van Emile zo mei 13, 2012 1:40 am

    Je hebt het mis, dit topic doelde niet op jou, maar sorry als je je aangesproken voelde.

    Wel wil ik je de tip geven om niet direct conclusies te trekken, maar deze gewoon persoonlijk of via PM proberen na te trekken, omdat er anders misverstanden kunnen ontstaan. Ik vind het namelijk heel erg vervelend dat je mij persoonlijk aanvalt op iets wat helemaal niet mijn bedoeling was.

    Die waarschuwing doelde trouwens op dit voorval en niet op wat jij dacht dat het was. Nogmaals sorry als jij je persoonlijk aangevallen heb gevoelt, dat was helemaal niet de bedoeling.


    Laatst aangepast door Emile op zo mei 13, 2012 1:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Francis.
    Francis.


    Aantal berichten : 102
    Registratiedatum : 25-10-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : R'dam

    Geen opjagend gedrag! Empty Re: Geen opjagend gedrag!

    Bericht van Francis. zo mei 13, 2012 2:26 am

    Geen probleem. Ik voelde me inderdaad aangesproken maar ik hoor nu dus dat dat niet nodig was.

    Het conclusie trekken kwam als volgt. In het gameforum topic schreef ik:
    "De persoon boven mij werd niet gepushet (het feit over de goedkeuring schoot me te binnen xd)"

    En jij schreef:
    "De persoon boven mij moet blij zijn dat ik niet zo 'evil' ben als mijn onderschrift zegt, anders had ze nu al een waarschuwing gehad."

    Aangezien we zaten in het forumgame topic ging ik er automatisch vanuit dat deze waarschuwing was voor het 'pushen' van de admin.

    In jou vorrige berricht bleek dus dat die waarschuwing doelde op het plaatsen van reclame zonder toestemming.
    Maar toen ik de link opende en bij het topic kwam waar Nicole en ik blijkbaar reclame hadden geplaatst zonder toestemming, zag ik dat er in mijn en haar bericht een edit van de admin bij stond in het rood. Hier heb ik geen berricht van gekregen dus ik was ook niet op de hoogte van de begane fouten.
    Achteraf is er geen waarschuwing aan ons toegekend en is alles als het ware door de vingers gezien. Er zijn dus geen problemen (:

    Het was niet mijn bedoeling jou persoonlijk aan te vallen en niet jou bedoeling mij persoonlijk aan te vallen. Het betreft dus een misverstand. Die zijn er om uit te praten en om in het vervolg te voorkomen.
    Gelukkig is dit buiten de site uitgepraat en is het nu klaar. Mocht dit voor jou gevoel niet zo zijn, feel free to contact me.

    M.v.g.
    Francis

    Gesponsorde inhoud


    Geen opjagend gedrag! Empty Re: Geen opjagend gedrag!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo sep 18, 2024 3:04 pm