The case of Niwlog Village

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Log in of neem deel aan de zoektocht naar Patches door je te registreren!
*Lees natuurlijk wel even de regels door voordat je je aanmeld.*

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Do not trust no one, neither trust everyone.

2 plaatsers

De eerste date?!

Emile
    Emile
    Admin

Aantal berichten : 116
    Registratiedatum : 23-10-11
    Leeftijd : 29

De eerste date?! Empty De eerste date?!

Bericht van Emile za mei 05, 2012 11:38 pm

[] Alleen voor Alice en Abbygail []

Alice had haar best gedaan op haar uiterlijk, voor de verandering, ze moest natuurlijk wel iemand zijn waarvoor Abbygail zich niet zou schamen. Hah, Abbygail... De mooie, aziatisch uitziende dame waar Alice op slag verliefd op was geworden. Ergens kon ze nogsteeds niet geloven dat ze de moed had gehad om het meisje op een date te vragen. Maar nu liep ze hier toch echt één enkele rode roos in haar hand, een wit jurkje dat zwierig langs haar lichaam viel en daaronder... Een paar zwarte, afgetrapte sneakers, omdat ze simpelweg geen andere schoenen had. Zelfs het jurkje had Alice nog van haar moeder geleend. Met grote, lompe stappen, die op dit moment niet echt leken te passen bij haar uiterlijk, stapte Aliceop het huis van Tristan af. Ze nam wat nerveus eerst een hap lucht, zette de laatste passen naar de deur en gaf hier een paar duidelijke kloppen op. Alice was niet zo van de deurbel, ze werd altidj zenuwachtig van het geklingel dat daar uit kwam.
    Joycepoice
    Joycepoice

Aantal berichten : 42
    Registratiedatum : 29-04-12
    Leeftijd : 33

De eerste date?! Empty Re: De eerste date?!

Bericht van Joycepoice za mei 05, 2012 11:55 pm

Tristan was niet thuis, die had dienst in het Cafe waar hij eigenlijk grotendeels van de tijd was. Eigenlijk kwam hij bijna alleen maar thuis om te slapen en te ontbeiten terwijl zijn huis prettig vertoeven was.
    Hij woonde in een redelijk huis, met een kamer of 2 over voor als hij familie over had, en in dit geval dan een loge voor langer dan een paar dagen. Geklop klonk van de deur de gang in, en Abby probeerde haar pumps aan te trekken zodat ze minder klein leek vergeleken met haar date. Ze was super zenuwachtig, het was haar eerste date in het buitenland. De ene pump had ze al aan en hinkelend kwam ze bij de deur en deed deze open. "Hoi" Klonk het vrolijk "..Ik ben bijna klaar"
    Emile
    Emile
    Admin

Bericht van Emile zo mei 06, 2012 12:03 am

Alice had eerst nog voor de deur staan zenuwen, van haar ene been over springen op haar andere been om energie kwijt te kunnen. Toen de deur open ging stond ze echter weer keurig stil "Hoi" Alice haar gezicht brak open in die stralende glimlach, omdat dit haar al blij maakte, alleen een simpele 'Hoi' van degene die zij leuk vond "Hi." sprak ze vrolijk terug "...Ik ben bijna klaar." Alice giechelde zachtjes toen ze Abby in gevecht zag met haar pumps "Neem je tijd maar hoor, ik weet hoe vervelend die krengen kunnen zijn." al had Alice ze zelf nooit aan en stond ze hier met haar afgeslofte gymschoenen... Haar glimlach werd iets onzekerder en met een wat onhandig gebaar hielt ze haar date de rode roos die ze gekocht had voor "Uhm... De bloemist zei... Schuin afsnijden en in een laagje water zetten. Dan groeit het uit tot de mooiste roos van de wereld." zei ze er wat onhandig bij, maar het was een mooi gebaar.
    Joycepoice
    Joycepoice

Bericht van Joycepoice zo mei 06, 2012 12:11 am

"Hoi" Alice haar gezicht brak open in die stralende glimlach, omdat dit haar al blij maakte, alleen een simpele 'Hoi' van degene die zij leuk vond "Hi." sprak ze vrolijk terug "...Ik ben bijna klaar." Alice giechelde zachtjes toen ze Abby in gevecht zag met haar pumps "Neem je tijd maar hoor, ik weet hoe vervelend die krengen kunnen zijn." al had Alice ze zelf nooit aan en stond ze hier met haar afgeslofte gymschoenen. Het feit dat de afgetrapte gymschoenen onder het schattige jurkje van Alice zaten, was abbygail totaal nog niet opgevallen. De deur was iets verder open gezwaait en na een paar seconden had abby dan ook haar andere pump aangetrokken.

Haar glimlach werd iets onzekerder en met een wat onhandig gebaar hielt ze haar date de rode roos die ze gekocht had voor "Uhm... De bloemist zei... Schuin afsnijden en in een laagje water zetten. Dan groeit het uit tot de mooiste roos van de wereld." zei ze er wat onhandig bij, maar het was een mooi gebaar.
    Het was prachtig en abby smolt bij de gedachte. Dit was zo mega lief en attent en ah...ze had nog nooit een roos gekregen van een leuk meisje. Even slaat ze haar hand voor haar mond en met de andere pakt ze dankbaar de roos aan. "Het is prachtig" zij Abby die bijna niet verstaanbaar was omdat ze haar hand nog voor haar mond had.
    De japanse had een zwart jurkje aangetrokken, een beetje een babydoll idee met wit kant aan de voorkant en een brede vierkante hals.

De eerste date?! Nbdbz9yk9iz09zkb
    Emile
    Emile
    Admin

Bericht van Emile zo mei 06, 2012 12:24 am

Alice vond de reactie van Abbygail op haar roos vooral erg leuk, hoe de schoonheid haar woorden kwijt leek te raken en haar mooie lippen verborg achter haar slanke handen. Het meisje pakte de roos aan en even schoof Alice wat nerveus met haar voet over de grond. "Het is prachtig." Alice haar gezicht brak open in een brede glimlach toen Abby die woorden sprak en nu pas liet ze haar ogen echt over het meisje gaan. Dat jurkje... Stond haar echt heel goed! "Jíj bent prachtig." voegde ze dan ook eerlijk toe, waarna ze direct rood aanliep en half wegkeek.

"Uhm..." ze keek even richting de deur "Ben je klaar om weg te gaan?" hierna durfde ze Abbygail pas weer aan te kijken, stak haar hand uitnodigend uit "Ik wijs je de weg."
    Joycepoice
    Joycepoice

Bericht van Joycepoice zo mei 06, 2012 12:37 am

Dat jurkje... Stond haar echt heel goed! "Jíj bent prachtig." voegde ze dan ook eerlijk toe, waarna ze direct rood aanliep en half wegkeek. Deze opmerking zag Abby niet aankomen, ze was ietwat naief en werd een beetje rood van de blos op haar wangen. "Jij ook" flapt ze er zomaar uit, had ze dat zojuist echt gezecht? Ze meende het wel, daar ging het niet om.

"Uhm..." ze keek even richting de deur "Ben je klaar om weg te gaan?" hierna durfde ze Abbygail pas weer aan te kijken, stak haar hand uitnodigend uit "Ik wijs je de weg."
    Dankbaar nam ze de hand aan, Abbygail haar hand was warm en voelde zacht aan, met haar vrije hand pakt ze haar bolero voor als het koud werd en samen liepen ze de deur uit. "Ik volg jou."
    Emile
    Emile
    Admin

Bericht van Emile zo mei 06, 2012 1:03 am

"Jij ook" Waah! Ze schoot opeens een paar tinten roder aan, prachtig? Zij? Ehehe, ze was nog nooit prachtig genoemd, wist niet hoe ze er mee om moest gaan. Dus uiteindelijk keek ze gewoon weg totdat haa rhoofd wat afgekoeld was en vroeg of Abbygail klaar was om te gaan. Er ging even een vonkje van blijdschap door Alice heen toen het meisje haar hand aanpakte. Haar hand voelde warm en zacht, zachter dan Alice haar handen, die wat ruw waren geworden door het tekenen. "Ik volg jou." met een glimlach leidde Alice haar, door kleine, afgelegen straatjes, langs de steegjes die de meeste meisjes juist probeerden te vermeidden, tot ze in één van die steegjes voorzichtig een deur naar een restaurant in kwam. "Uhm... Ik heb voor twee gereserveerd op het dak." begon ze wat onzeker, het was al duidelijk dat dit de eerste keer was dat Alice zoiets ondernam, haar aller eerste date! Alles moest perfect zijn! "Op de naam van Alice Smith." uiteidnelijk werd ze binnen gelaten, ze leidde Abby 3 trappen op, tot ze uiteindelijk een deur opende naar eht dak.

Het hele dak was leeg, maar ergens bij het randje stond een klein, rond tafeltje met en kaarsje er op, gedekt voor twee. "Het is niet echt bekend, maar het uitzicht over de Edymm fontijn is prachtig en het eten hier is ook best goed." Alice wreef even over haar achterhoofd, leip richting het tafeltje en schoof alvast een stoel voor Abby naar achteren.
    Joycepoice
    Joycepoice

Bericht van Joycepoice zo mei 06, 2012 1:16 am

"Ik volg jou." met een glimlach leidde Alice haar, door kleine, afgelegen straatjes. De klinkers op de grond waren klein en vervelend, ergens had Abby nu al spijt dat ze haar hakken aan had getrokken, die dingen waren totaal niet handig in pitoreske stadjes zoals Niwlog. Al was in veel opzichten Niwlog totaal niet pitoresk en hing er vaak een vreemde sfeer, zo had de japanse al gemerkt. Langs de steegjes die de meeste meisjes juist probeerden te vermeidden, tot ze in één van die steegjes voorzichtig een deur naar een restaurant in kwam. "Uhm... Ik heb voor twee gereserveerd op het dak." begon ze wat onzeker, het was al duidelijk dat dit de eerste keer was dat Alice zoiets ondernam, haar aller eerste date! Alles moest perfect zijn! "Op de naam van Alice Smith." uiteidnelijk werd ze binnen gelaten, ze leidde Abby 3 trappen op, tot ze uiteindelijk een deur opende naar eht dak.
    Dit was geweldig, het dak en de avond was prachtig, de avond was nu eenmaal gevallen en langzaam kwamen de sterren te voorschein. "Je hebt echt je best gedaan, Alice dit is geweldig.." Als Abbygail ergens van hield waren het romantische gebaren zoals deze. Het was al bijna te veel, het schilderen op het plein, de roos en nu dit. Haar avond kon al bijna niet meer stuk.
    Het hele dak was leeg, maar ergens bij het randje stond een klein, rond tafeltje met en kaarsje er op, gedekt voor twee. "Het is niet echt bekend, maar het uitzicht over de Edymm fontijn is prachtig en het eten hier is ook best goed." Alice wreef even over haar achterhoofd, leip richting het tafeltje en schoof alvast een stoel voor Abby naar achteren. ".." Abby was even met stomheid geslagen, en keek om zich heen, vanaf dit dak kon ze heel ver kijken, de straatlantaarns waren als vuurvliegjes in de nacht. "Hoe heb je dit voor elkaar gekregen, dit is heel cool" Ze knipoogt even en giegelt. LEuk meisje...check...roos...check...romantisch uit eten...check...mooi uitzicht ...check...ah dit was alles wat ze ooit van een date had durven dromen.
    Emile
    Emile
    Admin

Bericht van Emile zo mei 06, 2012 1:25 am

"Je hebt echt je best gedaan, Alice dit is geweldig..." Alice had inderdaad erg haar best gedaan, vanaf dat ze van elkaar gescheiden waren was ze begonnen alles te plannen, probeerde ze dé perfecte plek op te zoeken, allemaal om het niet te verpesten met Abbygail. En het was haar gelukt! Het was haar gelukt om de avond tot een perfecte avond te maken! Met een wat triomfantelijke glimlach schoof ze een stoel voor haar date naar achteren en liep om het tafeltje heen om tegenover haar te gaan zitten. "Hoe heb je dit voor elkaar gekregen, dit is heel cool." Abby gaf haar een knipoog die haar bijna deed smelten, dus het duurde ven voordat Alice daar een antwoord op vond "Ik zocht voor het allerbeste, omdat ik je een perfecte avond wou geven." ze hoopte dat Abbygail vond dat ze niet wat over de top was geweest...
    Joycepoice
    Joycepoice

Bericht van Joycepoice zo mei 06, 2012 1:32 am

Het feit dat een leuk meisje zoals Alice nu al zo haar best voor haar had gedaan, wond Abby best wel op. Ze vond het geweldig en wist niet zo goed hoe ze iets terug kon doen, alhowel ze het zelf was die zou gaan betalen voor het etentje, beloofd was beloofd. Het kon haar niet veel schelen. Abby had zich nooit zorgen hoeven maken om geld, al had haar moeder erg gewaakt om te voorkomen dat Abby en haar broers niet verwend zouden raken.
    Ze liet het allemaal maar op zich af komen. De tafel was prachtig gedekt en de kaars flikkerde een beetje wat het allemaal wel heel romantisch maakte. "Ik zou bijna vragen wie je hebt verhoord om te weten wat ik leuk vind" Giegelt Abbygail.
    Emile
    Emile
    Admin

Bericht van Emile zo mei 06, 2012 2:02 am

"Ik zou bijna vragen wie je hebt verhoord om te weten wat ik leuk vind." giechelde Abbygail, oh god, dat giecheltje was echt zó schattig. "Uhm..." Alice dacht even na voordacht ze zou antwoordden, normaal deed zedat niet, maar als ze een goede indruk op Abby wou maken, was het voor deze keer wel handig om te denken voor ze iets deed. "Eigenlijk keek ik naar dingen die ikzelf leuk zou vinden, als iemand anders het voor me zou regelen en ik hoopte dat jij het net zo leuk zou vinden als ik." pure eerlijkheid, het was één van Alice haar goede punten.

Op dat moment kwam er iemand naar boven om menukaarten af te geven en Alice begon hier fanatiek in te bladeren. Alsof ze precies wist wat het was, dat leek iniederigeval op het begin zo, maar na een tijdje zakte de moed haar in de schoenen "Ik heb... Geen idee wat dit allemaal betekend." sprak ze eerlijk, ze wist bij god niet eens welke taal het precies was.
    Joycepoice
    Joycepoice

Bericht van Joycepoice di mei 08, 2012 6:31 am

"Eigenlijk keek ik naar dingen die ikzelf leuk zou vinden, als iemand anders het voor me zou regelen en ik hoopte dat jij het net zo leuk zou vinden als ik." pure eerlijkheid, het was één van Alice haar goede punten. Ddie goede punten begonnen Abby ook op te vallen en ze waardeerde ze enorm. De glimlach die bijna verlegen was kreeg ze nog maar moeilijk van haar gezicht af. "Je bent echt lief...En het is goed te weten dat we dezelfde dingen leuk vinden toch?" Ze knipoogt vriendelijk naar haar date.

Op dat moment kwam er iemand naar boven om menukaarten af te geven en Alice begon hier fanatiek in te bladeren. Alsof ze precies wist wat het was, dat leek iniederigeval op het begin zo, maar na een tijdje zakte de moed haar in de schoenen "Ik heb... Geen idee wat dit allemaal betekend." sprak ze eerlijk, ze wist bij god niet eens welke taal het precies was. Abby moest wel lachen, het was totaal niet gemeen bedoelt. Als ze iets niet wilde was het Alice uitlachen. "Nou laat ik dan ook maar eens kijken.." Abby kijkt het door, het was in een taal geschreven die ze totaal geen meester was. Het was dat, of de gerechten hadden de meest vreemde namen en totaal geen uitleg. "Zeg...Misschien kunnen we vragen wat ze aanraden?...En dan eh...Vragen wat het is voor we bestellen? " Ze keek even vragend naar het leuke meisje tengenover haar. Abby genoot enorm van de romantische sfeer, ze legt even haar hand op die van Alice en geeft er een bemoedigend kneepje in. "Of ons laten verassen natuurlijk"
    Emile
    Emile
    Admin

Bericht van Emile di mei 08, 2012 7:13 am

"Je bent echt lief...En het is goed te weten dat we dezelfde dingen leuk vinden toch?" Alice knikte met een brede glimlach en richtte zich op de kaart, waar ze helemaal niets van snapte "Ik heb... Geen idee wat dit allemaal betekend." ze keek stiekem vragend over haar menu heen naar haar date. "Nou laat ik dan ook maar eens kijken..." Alice legde haar menukaart al weg en keek het meisje met een wat hoopvolle glimlach aan, maar Abby wist er ook niet echt iets van te maken en dit maakte Alice zachtjes aan het lachen, wat waren ze ook een lekker stel samen.

"Zeg...Misschien kunnen we vragen wat ze aanraden?...En dan eh...Vragen wat het is voor we bestellen?" Alice keek haar date recht aan, liep lichtjes rood aan toen Abbygail haar hand vastpakte en glimlachte bijna onzeker na dat kneepje in haar hand. Heel voorzichtig leunde ze even over de tafel en drukte snel een kus op haar wang, waarna ze op haar stoel ging zitten. "Laten we gek doen en ons laten verrassen."
    Joycepoice
    Joycepoice

Bericht van Joycepoice wo mei 09, 2012 1:42 am

Dit maakte Abby aan het lachen, het was de eerste kleine sprong in het diepe, de korte zoen was teder en lief geweest en ze had er van genoten. Ze wist nu nog niet zo goed of ze dan verder moest zoenen, misschien dat dat dalijk kwam. Wanneer ze weer goed recht zit wenkt ze naar de kelner die verderop was blijven staan. "Verras ons maar met wat jullie hebben. En doe maar een cola..wat wil jij drinken Alice?" Vroeg ze en ondertussen had ze haar pumps ondertafel uitgedaan, die waren toch alleen maar voor de sier.
    Emile
    Emile
    Admin

Bericht van Emile wo mei 09, 2012 2:01 am

Toen Abbygail de kelner wenkte, keek Alice bijna onderzoekend naar de man op, strak in zijn werk uniform, haren naar achteren gekamd. Heh, het leek echt op de man in de folder. Maar iedereen die daar werkte zag er zo uit. Als Alice over de uniformen ging, had ze die mensen wel iets anders aangetrokken of ze had allemaal meisjes in maiduniformen ingehuurd om mannelijke klanten naar binnen te smokkelen. Een maidcafé hier ergens in de buurt zou best veel geld kunnen opleveren. In gedachten verzonken, had Alice verder geen aandacht meer gechonken aan de kelner en zich op Abbygail gericht, terwijl ze zich bijna dromerig probeerde voor te stellen hoe die er uit zou zien in een maid costume.

"Wat wil jij drinken Alice?" het meisje schrok even op uit haar gedachten en keek haar date even vragend aan. Toen de vraag tot haar door was gedronken, brak ze uit in een wat onnozele glimlach "Doe ook maar een cola."

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za nov 09, 2024 5:39 am